Bättre idag. :)

Nu har besvikelsen börjat lagt sig. Nu är fullt focus på söndagens match. Men först har vi ju ett möte mot Luleå ikväll. *håller tummarna*

Är grymt taggad över att gå på matchen på söndag, jag o brudarna! Kommer bli fett!! Hade ju gärna gått med älsklingen men så är det att dejta en grabb som har sitt.... o jag har mitt...eller.... jag får inte följa med på hans... :P

Sitter o kollar på vinterjacka. Varför finns det så mkt snyggare jackor till män?? Jag blir fan nästan kåt på riktigt när jag ser en snygg SI jacka... eller HL oxå för den delen... skulle jackan sen sitta på min karl så går det nästan för mig.. haha
Nämen seriöst, "förr" fanns det inte så snygga kläder till män som det gör nu. Nu ere dags för designers att lägga ner lite tid på att designa riktigt snygga casualkläder till kvinnor oxå. Och gärna kläder man faktiskt kan använda i vardagen, när man hämtar o lämnar barn osv. En riktigt snygg vinterjacka efterlyses!

Hugs & kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0