Sektion B

Satt hela dagen igår och lyssnade på Sektiom B på youtube. Det är helt fantastiskt att höra nån sjunga om det jag älskar mest! Blir helt varm i kroppen av alla hyllningar till Djurgården. Det kan vara svårt att själv uttrycka i ord hur man känner för en idrottsförening (!) men Sektion B lyckas verkligen!

Känner mig rätt ensam som tjej dock i Djurgårdsfamiljen.... Jag har en ett par tjejer på facebook som också är inbitna Djurgårdare, men dom bor så långt bort. :( Önskar att jag hade en väninna här i stan som också räknar dagarna tills fotbollssäsongen börjar, som också sitter klistrad vid tvn/datorn och kollar på alla matcher man inte kommer iväg för att se live, som också är lycklig i flera dagar efter en vinst, men som tjurar lika länge efter en förlust. En tjej som också blir helt varm och lycklig av att se vad som helst som är blårandigt (bara färgerna får mitt hjärta att slå ett extra slag) eller gula-rött-blått.
Det går inte att förklara hur man känner för DIF, det är en evig kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0