Då vare dax igen. :)

Jag slutade att blogga när fotbollssäsongen va slut, jag har aldrig varit så intresserad av hockey. Men... nu sitter jag här varje Djurgården Hockey match och har ont i magen och är nervös. :P
Igår var det hemskt! Hemma mot MODO, ett MODO som kom med 5 vinster i bagaget... det satte dock underbara Djurgården stopp för!! Visst att det fick avgöras på straffar, men ändå. Jag va så sjukt nervös när det va dags för sudden...DIF har inte spelat så bra sudden sista tiden kan man ju inte påstå..när det sen blev PP för MODO så va jag säker på att vi skulle torska. Men icke! Så jävla skönt att klara av ett sudden OCH boxplay, det behövdes för självförtroendet.

Nästa lördag hoppas jag verkligen å att jag ska komma iväg till hovet och se när DIF krossar brynäs. Är iaf barnledig och har då fått pengar så det lutar åt att det blir en tur.


Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0